Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş sende haklısın birşey demiyorum ama işgüzarlığı haddi hesabı yok. 2 hafta önce aydına gönderdiğim ve ertesi gün şubede olan kargo hala şubede bekliyor. İçerisinde resmi evrak var ve aciliyet gerektiriyor. Hergün takip konda teslim edilemedi diye güncelleme atılıyor. Şimdi ben ne yapayım? Ha bugün gider ha yarın gider derken vakit geçti gitti. Telefonu açan yok maile dönen yok... Aydına şubeye mi gideyim?
Hocam bende size ne diyorum bakın, çok acil kargom var hemen teslim edilmesi gerekiyor diye aktarma merkezine geliyor müşteri, 20.000 kargo arasından saatlerce arayıp buluyoruz bilin bakalım bu kadar önemli kargo ne ? Sokağa cıkma yasağına rağmen ceza yemeyi göze aldığı önemli kargo Ayakkabı, sokağa çıkma yasaklarında evde giymek için çok önemli ayakkabı sipariş etmiş ve bunun gibi yüzlerce istekle geliyorlar, çogu şubeye günlük limitler geldi artık iş yoğunlugunu kaldıramıyor hiçbir firma alakasız saçma siparişlerle dolu bunun arasında önemli kargolarda bekliyor malesef