Lafımız zaten işini düzgün yapanlara değil
Kargolara futbol topu muamelesi yapanlara ve iş, yönetim, planlama bilmeyen 3 kuruşun hesabını yapan yöneticilerinize
Şahsen ben işimi düzgün yapsam sağda solda genelleme yapan küfür edenlere aldırış etmezdim siz de etmeyin