Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni yanlış anlamayın, sizin bahsettiğiniz o işgüzar kısma kızıyorum. 1 Hazirana kadar gitmezse kargo artık ben gideceğim Aydın'a...
Ben saygı çerçevesinde herkesin dediğine saygı duyuyorum hocam sizde kendinizce haklısınız

Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimkide keyfi hocam kedime oyuncak almıştım 1.5 ay önce sipariş etmiştim 3 hafta önce kargoya verdiler ses etmedim ihtiyaç değil diye. Önemli şu bu diyip üstüne de düşmedim 3 hafta bekleyip şubeye gitmeye karar verdim ama bilgisayar parçası sipariş edip zevkinden geri kalmak istemeyen yada dediğiniz gibi ayakkabıyı çok önemli gören insanlar var aktarmada gelip almak istiyorlar..
Hocam geçen forumda bir arkadaşın annesı rahatsızdı dua istedi allah var bende ettim. Ameliyat vs oldu düzeldi allah uzun ömür versin ama aynı arkadas kargo ve kuryecilere sövüyordu, annesini ameliyat eden doktorun önlüğünden ameliyattaki ilaçlara kadar hepsini sövdüğü arkadaşlar getirdi bunu hiç düşünmüyor ben buna kızıyorum. Bak daha az önce saat 12 de çıktığım aktarmaya geri geldim sırf ilaç bulunması gerekiyor diye tüm vardiya geri gelip aktarmada ilaç aradık bu insanlık işi kimse zorla getirtilmedi sırf o ilacı bekleyen biz yada ailemizden biri olabilirdi diye.