Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Her mesleğin bir zorluğu var maalesef. Bu zorluğun üstesinden gelemiyorsanız o mesleği yapmamanız gerekiyor. Haksızlığa uğrayan elbette sitem edecek. Bu sitemler sizin şahsınıza değil, kargo firmasınadır. Şahıs nezdinde değerlendirmeyin bence eleştirileri. Emek veren kuryelerin ne şartlarda çalıştığını az çok biliyoruz.
Kargo firması 30 kişinin yapacağı işi 10 kişiye yaptırmaya çalışırsa bu şekilde sorunlar olur. 35 bin kargoyu teslim etmek 30 kişinin altından kalkabileceği iş ise ve o işi 10 kişiye yükledilerse, aslında sizin de siteminizin müşteriye değil işverene olması gerekir.