• 17-05-2020, 02:59:32
    #73
    İstanbul esrar gibi hocam alışınca bırakamazsın
  • 17-05-2020, 03:00:33
    #74
    Üyeliği durduruldu
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul esrar gibi hocam alışınca bırakamazsın
    Sizi de mi yuttu istanbul hocam
  • 17-05-2020, 03:01:09
    #75
    celebiselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi de mi yuttu istanbul hocam
    Aynen hocam başka şehirde en fazla 1 hafta 15 gün kalabiliyorum sonrası sıkıyor beni
  • 17-05-2020, 03:11:49
    #76
    Biz zoru sevdik.
  • 17-05-2020, 07:30:26
    #77
    İstanbul iş yapana candır. Hayata hız katar. Yeni yeni yüzler görürsünüz dünyaya bakışınız değişir. Kimse kimseye karışmaz herkes işindedir. Her semt aynı değildir ama.
    Ama yatana iş yapmayana ya da bir yere gireyim çalışayım diyene ve düzgün maaş almayana hapishanedir.
    Kötü yanları vardır ama iyi yanları çok fazladır.

    İstanbul'da hayat akıyor. Hayatı aksın isteyenler İstanbul'da yaşar.
    Ne aksın ne durgun olsun isteyenler Bursa gibi yerlerde yaşar.
    Durgun olsun kimse karışmasın insanlarla ilişkim olsun vs isteyenler de küçük şehirlerde yaşarlar.
  • 17-05-2020, 14:13:24
    #78
    Kaos
  • 17-05-2020, 18:12:29
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Mutlaka iyi yanları da vardır. Ama bize hep kötü yansıması oldu. Çalışma hayatına ilk başladığımda Sultanbeyli de oturuyor ve Beşiktaş da çalışıyordum. Beşiktaş güzeldi ama biz o güzelliklerden payımıza düşeni alamıyorduk. İşten kafamızı kaldıramıyorduk. Akşam eve dönerken köprüdeki kazalar ve uzun yol bizi oldukça yoruyordu. 7 yıl sonra Sivas a tekrar geldim. Mutluyum. İstanbul gezmek için iyi bir mekan. Sürekli yaşanacak yer değil.
  • 17-05-2020, 21:12:25
    #80
    22 sene İstanbul'da yaşadım orada doğdum büyüdüm, okulum bitince ilk işim küçük bir şehre kaçmak oldu.
  • 17-05-2020, 21:50:29
    #81
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten asıl problem İstanbul'a orantısız göç olması yüzünden bu hale geldi. Koskoca 80 milyonluk ülkenin 20 milyonu İstanbul'da. Hal böyle olunca dengesiz bir ekonomi ve şehirleşme ortaya çıkıyor. Devlet büyüklerinin de umrunda değil zaten, umrunda da olmayacaktır bir 50 sene daha. Özellikle Avrupa Yakası gerçekten çok karışık nüfus olarak.
    Tam aksine devletin umrunda, özellikle desteklenen bir proje olarak düşünebilirsin. Geçtiğimiz seçimleri zorla tekrarlatmaları buna en büyük örnek. Zaten borsa ve çeşitli kurumların İstanbula taşınması vs hep merkezi hükümet için psikolojik bir destek.