Üniversiteye ilk başladığım günler geliyor aklıma, daha önce İstanbul'a hiç gitmemişim. Babam beni yurda bırakmış ve geri dönmüştü. Hiçbir yeri tanımıyorum, bilmiyorum, sokağa çıkıyorum Türkçe olmayan konuşmalar, Suriyeli insanlar, sürekli çalan kornalar. İlk hafta üniversiteyi bırakıp geri dönmeyi düşünmüştüm, sonra zamanla istemesem de alışmaya başladım. Okul bitince kesinlikle İstanbul'da kalmayacağım memlekete döneceğim düşünceleri varken şimdi biraz daha farklı düşünüyorum, çünkü iş imkanları çok fazla. Özellikle teknoloji & yazılım alanında oldukça çok iş imkanı var. Çok güzel paralar kazanılabilir. Ama huzur arıyorsanız ve paranız yoksa, kesinlikle İstanbul'dan uzak durmalısınız. Çünkü belli başlı semtler var. Mesela Etiler bunlardan birisi. Buraya gidince sanki İstanbul değilde başka bir yere gitmiş gibi oluyorsunuz, sadece zengin kesimin yaşadığı bir semt, yeşillik var, huzur var, korna sesleri yok vs. vs. O yüzden diyeceğim o ki, hedefiniz paraysa İstanbul doğru tercih, hedefiniz huzursa yanlış tercih.