İstanbul'da nadir temiz kalmış birkaç semt tek var. Cennet mahallesinde oturuyorum 3-4 senedir insanlar elit genellikle göçmen. Mahallem harika bir yer. Trafik derdi vs olduğundan burdan dışarı çıkmıyorum. Ayrıca hiç sıkılmıyoruz. Sakin bir şehre gittiğinde arkadaşın dediği gibi 2 hafta sonra çok sıkıcı geliyor. İzmir'e 10a yakın kez gittim. Gidecek yapacak hiç bir yer yok gibi geldi bana.