Bence İstanbul yaşanılacak bir yer değil. Kalanlarda zorunluluktan kalıyorlardır diye düşünüyorum. Çoğu ofisler İstanbul'da çünkü. Anadoluda iş bulamayan çoğu kişi İstanbul'da yaşıyor. İş imkanları ön planda duruyor. Hani eski filmleri de izleriz ya köylerden iş bulmak için İstanbul'a gidenleri falan. Bu da öyle bir şey işte. İstanbul da fabrika, ofis veya iş imkanları olmasın bakalım nüfusu o kadar olabiliyor mu?