Mutlaka iyi yanları da vardır. Ama bize hep kötü yansıması oldu. Çalışma hayatına ilk başladığımda Sultanbeyli de oturuyor ve Beşiktaş da çalışıyordum. Beşiktaş güzeldi ama biz o güzelliklerden payımıza düşeni alamıyorduk. İşten kafamızı kaldıramıyorduk. Akşam eve dönerken köprüdeki kazalar ve uzun yol bizi oldukça yoruyordu. 7 yıl sonra Sivas a tekrar geldim. Mutluyum. İstanbul gezmek için iyi bir mekan. Sürekli yaşanacak yer değil.