• 15-05-2020, 14:04:27
    #19
    Her şeyi gördüm de, böylesini ilk defa görüyorum. İstanbul'a gelsek, bizi don ile geri gönderecekler herhalde. Geçmiş olsun hocam.
  • 15-05-2020, 14:15:51
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun.
    bu m.ptezellerin kolay kolay bıçaklayacaklarını düşünmüyorum.
    çakallar ne *** yiyip hangi durumda hapis yatacaklarını hangi durumda serbest kalacaklarını biliyorlardır.

    he ; amaçları o intibayı sende bırakıp korkmanı sağlamaktır. orası kesin.



    sosyal medya ve haber kanallarının whatsapp hattında olayı dillendirmek lazım. sonra emniyet tedbirleri sıklaşıyor.
    artık işler bu şekilde işliyor malesef.
  • 15-05-2020, 14:23:14
    #21
    nediyeceğimi bilemedim
  • 15-05-2020, 15:32:18
    #22
    Hemen karakola git diyeceğim ama biliyorum ki gitsen de bişey çıkmaz.
    Ne berbat bir ortamdayız..
  • 15-05-2020, 15:37:24
    #23
    Mecidiyeköyde yanınıza esmer gözleri kanlı kirli sakallı ve özellikle şişman biri yaklaşırsa oradan uzaklaşın bunların mesleği de bu döverim ederim diyen arkadaşlar büyük konuşuyor bir dönem bulunmuştum hep birbirlerini kollayabilecek mesafelerde çok kalabalık geziyorlar sen bir tane vurayım derken diğer arkandan gelip jiletle kulağını alıyor
  • 15-05-2020, 16:21:21
    #24
    Bende aracımla giderken bir vatandaş yolun ortasından gidiyordu durdum ama kendi geldi aynaya kolunu vurdu ve elindeki telefonu yere fırlattı ve bağıra çağıra beni suçlamaya başladı. İndim, telefonum kırıldı senin yüzünden dedi. Telefona baktım adama baktım yola baktım. Bu işi biz çözemeyiz polisi arıyım dedim. Abi kusura bakma benim hatam dedi çekti gitti.
  • 15-05-2020, 16:24:37
    #25
    @EmirhanKaruc; @ytkeskin; @dexongraphic; @Cooper34; @efendiefendi; @webvo; @Tevfik; @mobiloyunhizmetleri; @NaksYazilim; @Granville; @SaMuSiA; @Rexigo; @incimsi01; @erhanozdogan; @CoolDad; @Exactly; @DijitalStore; @globaltr; @Zirconium; konuyu editledim, karakola şikayetçi olmak için gittim. Birinin daha canı yanmasın diye ama sonuç alamadım.
  • 15-05-2020, 16:32:08
    #26
    kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @EmirhanKaruc; @ytkeskin; @dexongraphic; @Cooper34; @efendiefendi; @webvo; @Tevfik; @mobiloyunhizmetleri; @NaksYazilim; @Granville; @SaMuSiA; @Rexigo; @incimsi01; @erhanozdogan; @CoolDad; @Exactly; @DijitalStore; @globaltr; @Zirconium; konuyu editledim, karakola şikayetçi olmak için gittim. Birinin daha canı yanmasın diye ama sonuç alamadım.
    hocam niye şaşırıyorsunuz o yamyamı nerden bulacaklar bulsalar ne diye ifadesini alacaklar? ortada yaralama falan olsa belki ama samanlıkta iğne aramak gibi
  • 15-05-2020, 16:48:50
    #27
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam niye şaşırıyorsunuz o yamyamı nerden bulacaklar bulsalar ne diye ifadesini alacaklar? ortada yaralama falan olsa belki ama samanlıkta iğne aramak gibi
    Hocam tepemde mobese kutusu vardı, zorla yalvara yakara bakmalarını istedim. En azından belki 50-60 sabıkası olan tiplerden biridir, tespit edilir ve yakalanır diye. Sadece mobesecileri aradılar kabataslak orayı görüyor mu diye sordular.Görmüyor yanıtını alıp geçiştirdiler.