Bende aracımla giderken bir vatandaş yolun ortasından gidiyordu durdum ama kendi geldi aynaya kolunu vurdu ve elindeki telefonu yere fırlattı ve bağıra çağıra beni suçlamaya başladı. İndim, telefonum kırıldı senin yüzünden dedi. Telefona baktım adama baktım yola baktım. Bu işi biz çözemeyiz polisi arıyım dedim. Abi kusura bakma benim hatam dedi çekti gitti.