kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@EmirhanKaruc; @ytkeskin; @dexongraphic; @Cooper34; @efendiefendi; @webvo; @Tevfik; @mobiloyunhizmetleri; @NaksYazilim; @Granville; @SaMuSiA; @Rexigo; @incimsi01; @erhanozdogan; @CoolDad; @Exactly; @DijitalStore; @globaltr; @Zirconium; konuyu editledim, karakola şikayetçi olmak için gittim. Birinin daha canı yanmasın diye ama sonuç alamadım.
hocam niye şaşırıyorsunuz o yamyamı nerden bulacaklar bulsalar ne diye ifadesini alacaklar? ortada yaralama falan olsa belki ama samanlıkta iğne aramak gibi