polise bildir sen yine bence
Birazdan emniyete gidip suç duyurusunda bulunacam hocam belki mobese vs. vardır. En azından bilinsin, kayıt altına alınsın.
orası çok tehlikeli kardeşim. İnsan ayrımı değil ama belli kesim orada takılıyor bu tarz numaralar yapıyor. Yakın oturuyorum o tarafa

Geçmiş olsun. Eğer itiraz etsen yürürken bileAllah göstermesin bi sokak arasında beline bi bıçak saplamalarından iyidir
Valla hocam bi insan yolsuzluğa, hırsızlığa başvurduysa herşeyi göz almıştır, polisi arıyorum desem belki yüzüme iki bıçak sallayıp kaçacaktı. Bi aralar o çevre hastanesinin oralarda tinerci tipler vardı sürekli önünü kesen, onlar bitti bunlar başladı galiba.