• 15-05-2020, 13:46:37
    #10
    efendiefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polise bildir sen yine bence
    Birazdan emniyete gidip suç duyurusunda bulunacam hocam belki mobese vs. vardır. En azından bilinsin, kayıt altına alınsın.



    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orası çok tehlikeli kardeşim. İnsan ayrımı değil ama belli kesim orada takılıyor bu tarz numaralar yapıyor. Yakın oturuyorum o tarafa
    Geçmiş olsun. Eğer itiraz etsen yürürken bileAllah göstermesin bi sokak arasında beline bi bıçak saplamalarından iyidir
    Valla hocam bi insan yolsuzluğa, hırsızlığa başvurduysa herşeyi göz almıştır, polisi arıyorum desem belki yüzüme iki bıçak sallayıp kaçacaktı. Bi aralar o çevre hastanesinin oralarda tinerci tipler vardı sürekli önünü kesen, onlar bitti bunlar başladı galiba.
  • 15-05-2020, 13:50:11
    #11
    oradaki çingenelerin hep yaptığı numara vermesek bıçaklar versen parana yazık utanmaz arlanmaz insanlar işte


    bizim bi arkadaş elinde telefonla oynarken ışığın yanmasını bekliyor o üst geçidin altında, camı silimmi abi bi sigara parası abi derken kapıp gidiyor elinden telefonu, çok kişiyi bıçakladılar çok insanı öldürdüler namus fukaraları
  • 15-05-2020, 13:52:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hata sende insan bi fotoğrafını çeker şurada bi ifşa ederdi 70 liranın üstüne soğuk su iç artık. Geçmiş olsun
  • 15-05-2020, 13:57:07
    #13
    Granville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata sende insan bi fotoğrafını çeker şurada bi ifşa ederdi 70 liranın üstüne soğuk su iç artık. Geçmiş olsun
    Fotograf çekmeye çalışırken üstüne birde telefonu mu kaptırsaydım.
  • 15-05-2020, 13:59:50
    #14
    kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan emniyete gidip suç duyurusunda bulunacam hocam belki mobese vs. vardır. En azından bilinsin, kayıt altına alınsın.





    Valla hocam bi insan yolsuzluğa, hırsızlığa başvurduysa herşeyi göz almıştır, polisi arıyorum desem belki yüzüme iki bıçak sallayıp kaçacaktı. Bi aralar o çevre hastanesinin oralarda tinerci tipler vardı sürekli önünü kesen, onlar bitti bunlar başladı galiba.

    Kesinlikle haklsıınz hocam. Bir çok örneğinide yaşadım.
  • 15-05-2020, 14:00:07
    #15
    Çok geçmiş olsun hocam film sahnesi gibi okudum yazını başıma gelse ben o sırada o psikolojiyle ne yaparım diye düşünmedim değil.
  • 15-05-2020, 14:01:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ağzına çakaydın 2 tane ramazan ramazan
  • 15-05-2020, 14:03:07
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Telefoncuyum gel ben vereyim yenisini deyip kalabalık bir yerden geçerken kolluk kuvvetlerine yada aradan sıyrılmaya bakcan hocam
  • 15-05-2020, 14:04:03
    #18
    Gel bankamatikten vereyim deseydin başka bi yere çeker o ortamdan uzaklaşırdın..

    Böyle durumlar insanın yanında sahte para taşıması gerekir bence.