Birazdan emniyete gidip suç duyurusunda bulunacam hocam belki mobese vs. vardır. En azından bilinsin, kayıt altına alınsın.
Valla hocam bi insan yolsuzluğa, hırsızlığa başvurduysa herşeyi göz almıştır, polisi arıyorum desem belki yüzüme iki bıçak sallayıp kaçacaktı. Bi aralar o çevre hastanesinin oralarda tinerci tipler vardı sürekli önünü kesen, onlar bitti bunlar başladı galiba.
Kesinlikle haklsıınz hocam. Bir çok örneğinide yaşadım.