• 15-05-2020, 23:16:24
    #37
    hocam teşkilat bunlar birde aracın önune atlayıp ayağını kıranlar var sonra senden 100 150 bin TL para kopartıyorlar özellikle sarıyer çayırbaşı sahil yolu
  • 15-05-2020, 23:24:07
    #38
    Bazı arkadaşlar ne kadar kolay yazabiliyor "neden verdin, vursaydın ağzına, çak iki tane" vs. önemli olan vurmak değil devamında neler olacağı 70 lira için canından da olabilirdi. Geçmiş olsun hocam.
  • 16-05-2020, 00:35:43
    #39
    En iyisini yapmışsınız hocam. Bol bol beddua edin. Bizler gibi temiz insanların bu ahlaksızlarla uğraşmaya gücü yetmez malesef. Döverim diye atıp tutanlar da bıçaktan daha keskin elleriniz varsa döversiniz. Hiç üzülme hocam, böyle şeyler herkesin başına geliyor, malesef gelecek te.
  • 16-05-2020, 01:01:35
    #40
    Bu tür durumlarda üzerimde para yok beraber ATM`ye gidelim diyerek kalabalık bir ortama çekin adamı ve "ben bu numarayı yemem deyin"
  • 16-05-2020, 01:02:11
    #41
    son çıkan infaz yasasından sonra çok dikkatli olmak gerekir. Ayrıca işsizliğin artması da hırsızlık ve gaspa teşvik ediyor. Biber Gazı filan taşımak lazım artık herhalde sokakta
  • 16-05-2020, 01:16:17
    #42
    Geçmiş olsun hocam güvenlik sisteminde bariz açıklar var çakallar da bunlardan faydalanıyor.



    fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son çıkan infaz yasasından sonra çok dikkatli olmak gerekir. Ayrıca işsizliğin artması da hırsızlık ve gaspa teşvik ediyor. Biber Gazı filan taşımak lazım artık herhalde sokakta
    Biber gazı taşımanın da ciddi cezaları var hocam
  • 16-05-2020, 01:24:14
    #43
    SRKNST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam güvenlik sisteminde bariz açıklar var çakallar da bunlardan faydalanıyor.





    Biber gazı taşımanın da ciddi cezaları var hocam
    o zaman dua edeceğiz hocam
  • 16-05-2020, 01:28:55
    #44
    Kuştepenin veletleridir. Tek takılmaz onlar orda. Bölgeyi bilmeyenler atıp tutuyor. Kavgaya tutuşsan anında 5 6 kişi zıplar. Hemen karşıda koskoca emniyet var. Bende para yok ama abim emniyet memur gidip alalım gel deseydin 😂
  • 16-05-2020, 01:37:03
    #45
    Kusura bakmayın bende karşıyım ama hayatımda bu tipler yüzünden boş gezmedim gezmem de polise kaptırırım yine gider alırım benim canım yanacağına onların canı yansın bedelini de öderim evliyim çocuklarım olmasına rağmen... .neden mi siyasi kimse görmesin çekmesinde her köşe çakal her köşe barzo kaynıyor adalet olmadığı yerde herkes kendi adaletini sağlar....