Telefon camını kırdın diyerek ************** yöntemi
71
●3.018
- 15-05-2020, 23:24:07Bazı arkadaşlar ne kadar kolay yazabiliyor "neden verdin, vursaydın ağzına, çak iki tane" vs. önemli olan vurmak değil devamında neler olacağı 70 lira için canından da olabilirdi. Geçmiş olsun hocam.
- 16-05-2020, 00:35:43En iyisini yapmışsınız hocam. Bol bol beddua edin. Bizler gibi temiz insanların bu ahlaksızlarla uğraşmaya gücü yetmez malesef. Döverim diye atıp tutanlar da bıçaktan daha keskin elleriniz varsa döversiniz. Hiç üzülme hocam, böyle şeyler herkesin başına geliyor, malesef gelecek te.
- 16-05-2020, 01:16:17Geçmiş olsun hocam güvenlik sisteminde bariz açıklar var çakallar da bunlardan faydalanıyor.
Biber gazı taşımanın da ciddi cezaları var hocamfatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-05-2020, 01:24:14o zaman dua edeceğiz hocamSRKNST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2020, 01:37:03Kusura bakmayın bende karşıyım ama hayatımda bu tipler yüzünden boş gezmedim gezmem de polise kaptırırım yine gider alırım benim canım yanacağına onların canı yansın bedelini de öderim evliyim çocuklarım olmasına rağmen... .neden mi siyasi kimse görmesin çekmesinde her köşe çakal her köşe barzo kaynıyor adalet olmadığı yerde herkes kendi adaletini sağlar....