En iyisini yapmışsınız hocam. Bol bol beddua edin. Bizler gibi temiz insanların bu ahlaksızlarla uğraşmaya gücü yetmez malesef. Döverim diye atıp tutanlar da bıçaktan daha keskin elleriniz varsa döversiniz. Hiç üzülme hocam, böyle şeyler herkesin başına geliyor, malesef gelecek te.