Kusura bakmayın bende karşıyım ama hayatımda bu tipler yüzünden boş gezmedim gezmem de polise kaptırırım yine gider alırım benim canım yanacağına onların canı yansın bedelini de öderim evliyim çocuklarım olmasına rağmen... .neden mi siyasi kimse görmesin çekmesinde her köşe çakal her köşe barzo kaynıyor adalet olmadığı yerde herkes kendi adaletini sağlar....