• 14-05-2020, 15:56:42
    #28
    wbozcanla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum geçmek istiyorum. Turk Telekom ADSL'den bıktım. 13 mbps hız nedir. Fiber istiyoruz yok efendim bakır kablo döşenmemiş size fiber vdsl hizmeti veriyoruz diyorlar ama nafile. Turknet bu alt yapıyı nekadar karşılıyor bilmiyorum. Sorgulama yaptığımda alt yapınızın desteklediği hız 75 mbps diyor bu doğruysa tünet cayma bedelini öğrenip geçmek isterim aslında nasıl memnunusun anlatıldığı gibi var mı
    Hocam hızınızı nasıl ölçüyorsunuz acaba? En doğru nereden ve nasıl ölçerim
  • 14-05-2020, 16:01:54
    #29
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hızınızı nasıl ölçüyorsunuz acaba? En doğru nereden ve nasıl ölçerim
    buyrun hocam https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/
  • 15-05-2020, 04:33:16
    #30
    Üyeliği durduruldu
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turktelekom müdürlüğü ile görüştünüz mü?Herhangi sorun arıza vs var mı?
    Evet ilçe genel müdürlüğüne gittim hepsi bir birinden salak cevap verebilen yok.Mail attım altyapı müdürlüğüne cevap yok. Twitter’dan yazdım cevap yok. Yani anlayacağınız kimse ne olduğunu bilmiyor veya cevap vermiyorlar. Çıldırmamak elde değil.
  • 15-05-2020, 04:38:39
    #31
    mdurmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ilçe genel müdürlüğüne gittim hepsi bir birinden salak cevap verebilen yok.Mail attım altyapı müdürlüğüne cevap yok. Twitter’dan yazdım cevap yok. Yani anlayacağınız kimse ne olduğunu bilmiyor veya cevap vermiyorlar. Çıldırmamak elde değil.
    Büyük ihtimalle altyapı yok ama binadaki diğer kişiler nasıl kullanıyor onu anlayamadım.Onlar da binadaki kutudan mı çekiyor interneti?
  • 15-05-2020, 04:46:05
    #32
    Üyeliği durduruldu
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle altyapı yok ama binadaki diğer kişiler nasıl kullanıyor onu anlayamadım.Onlar da binadaki kutudan mı çekiyor interneti?
    Evet binadaki kutudan çekiyorlar. Altyapı olmaması imkansız ustam daha iki ay önce bende aktif olarak kullanıyordum interneti. Tam 10 yıldır ADSL kullanıyordum ama son 2 ay içinde bir tek bizim binada altyapı görünmüyor sebebini de bilmiyorum dediğim gibi.
    edit: Bu arada aktif internetini iptal ettirmediğin sürece sıkıntı yok ustam kullanabiliyorlar binadakiler ama iptal ettiğiniz an altyapı yok oluyor binada.
  • 15-05-2020, 05:09:44
    #33
    mdurmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet binadaki kutudan çekiyorlar. Altyapı olmaması imkansız ustam daha iki ay önce bende aktif olarak kullanıyordum interneti. Tam 10 yıldır ADSL kullanıyordum ama son 2 ay içinde bir tek bizim binada altyapı görünmüyor sebebini de bilmiyorum dediğim gibi.
    edit: Bu arada aktif internetini iptal ettirmediğin sürece sıkıntı yok ustam kullanabiliyorlar binadakiler ama iptal ettiğiniz an altyapı yok oluyor binada.
    Sıkıntı büyük o zaman hocam Telekom'a dilekçe yazmanız şart şimdiden Allah yardımcınız olsun diyeyim.Telekom'a işi düşüpte hallolan görmedim.
  • 15-05-2020, 05:24:16
    #34
    Üyeliği durduruldu
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı büyük o zaman hocam Telekom'a dilekçe yazmanız şart şimdiden Allah yardımcınız olsun diyeyim.Telekom'a işi düşüpte hallolan görmedim.
    Amin hocam amin.
  • 15-05-2020, 20:10:45
    #35
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Turknet bağlatmak isteyenler var ise aklına takılan sorularını cevaplamak isterim.

    Aşağıya kodumu da bırakıyorum belki faydalanmak isteyen vardır

    Davet kodum: ISH34RB33KPQ
    dostum senin onay kodunla başvuru yaptım. inşallah memnun kalırım. Memnun kalmazsam forumdan kaç
  • 16-05-2020, 00:32:03
    #36
    wbozcanla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum senin onay kodunla başvuru yaptım. inşallah memnun kalırım. Memnun kalmazsam forumdan kaç
    Hayırlı uğurlu olsun.Kod içinde teşekkür ederim.Yok yok buradayım Bir sorunuz vs olursa whatsapp dan ya da özel mesaj yoluyla bana ulaşın hocam her zaman elimden geldiği sürece yardımcı olurum.