Turktelekom müdürlüğü ile görüştünüz mü?Herhangi sorun arıza vs var mı?
Evet ilçe genel müdürlüğüne gittim hepsi bir birinden salak cevap verebilen yok.Mail attım altyapı müdürlüğüne cevap yok. Twitterdan yazdım cevap yok. Yani anlayacağınız kimse ne olduğunu bilmiyor veya cevap vermiyorlar. Çıldırmamak elde değil.