umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turktelekom müdürlüğü ile görüştünüz mü?Herhangi sorun arıza vs var mı?
Evet ilçe genel müdürlüğüne gittim hepsi bir birinden salak cevap verebilen yok.Mail attım altyapı müdürlüğüne cevap yok. Twitter’dan yazdım cevap yok. Yani anlayacağınız kimse ne olduğunu bilmiyor veya cevap vermiyorlar. Çıldırmamak elde değil.