umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntı büyük o zaman hocam Telekom'a dilekçe yazmanız şart şimdiden Allah yardımcınız olsun diyeyim.Telekom'a işi düşüpte hallolan görmedim.
Amin hocam amin.