mdurmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet binadaki kutudan çekiyorlar. Altyapı olmaması imkansız ustam daha iki ay önce bende aktif olarak kullanıyordum interneti. Tam 10 yıldır ADSL kullanıyordum ama son 2 ay içinde bir tek bizim binada altyapı görünmüyor sebebini de bilmiyorum dediğim gibi.
edit: Bu arada aktif internetini iptal ettirmediğin sürece sıkıntı yok ustam kullanabiliyorlar binadakiler ama iptal ettiğiniz an altyapı yok oluyor binada.
Sıkıntı büyük o zaman hocam Telekom'a dilekçe yazmanız şart şimdiden Allah yardımcınız olsun diyeyim.Telekom'a işi düşüpte hallolan görmedim.