Evet ilçe genel müdürlüğüne gittim hepsi bir birinden salak cevap verebilen yok.Mail attım altyapı müdürlüğüne cevap yok. Twitterdan yazdım cevap yok. Yani anlayacağınız kimse ne olduğunu bilmiyor veya cevap vermiyorlar. Çıldırmamak elde değil.
Büyük ihtimalle altyapı yok ama binadaki diğer kişiler nasıl kullanıyor onu anlayamadım.Onlar da binadaki kutudan mı çekiyor interneti?