Büyük ihtimalle altyapı yok ama binadaki diğer kişiler nasıl kullanıyor onu anlayamadım.Onlar da binadaki kutudan mı çekiyor interneti?
Evet binadaki kutudan çekiyorlar. Altyapı olmaması imkansız ustam daha iki ay önce bende aktif olarak kullanıyordum interneti. Tam 10 yıldır ADSL kullanıyordum ama son 2 ay içinde bir tek bizim binada altyapı görünmüyor sebebini de bilmiyorum dediğim gibi.
edit: Bu arada aktif internetini iptal ettirmediğin sürece sıkıntı yok ustam kullanabiliyorlar binadakiler ama iptal ettiğiniz an altyapı yok oluyor binada.