• 07-05-2020, 19:40:43
    #10
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın oruç başıma vurmuş
    Şimdi anladım
    az kaldı dayan klavyeyi tavuk görmeye başladım



    oguzhanyanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bilgisayarım bozuldu ve müşterilere işlerini teslim edebilmek için yarın bilgisayar alıyorum önceden 4000₺ ye bile alınabilecek bilgisayar için 5400₺ ödeme yapacağım 🙄😔
    eveet, kaç bintlsi bide sırf vergi geçen monster notebook'a baktım 1400tlsi sırf vergi
  • 07-05-2020, 19:41:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az kaldı dayan klavyeyi tavuk görmeye başladım


    Sevgilerimle üstadım
  • 07-05-2020, 19:47:01
    #12
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araba piyayasıda öyle 750 tl yüzünden 2019 mayısta tamda 1 mayısta linea almadım şuan aynı ayarda linea 75 bin tl olmuş

    millet linea tabut kağıt araç diyordu şuan orta hali bir linea 65 bin tl aşağı değil ne hoşki artık normal bir araç bile 65 bin tl binmek için alacaksınız

    ülkede anlamsız bir fiyat artışı var

    makarna bile öyle 2.5 lira makarna mı olur
    çok anlamsız hemde, sonuçta bu adamlar stok tutuyor önce o stoğun bitmesi lazım fiyat arttırabilmek için. Bunlar gerçek zamanlı fiyat düşürüyor. dolar düştüğü zaman bu kadar hızlı fiyatı güncellemiyorlar ama
  • 07-05-2020, 19:49:30
    #13
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok anlamsız hemde, sonuçta bu adamlar stok tutuyor önce o stoğun bitmesi lazım fiyat arttırabilmek için. Bunlar gerçek zamanlı fiyat düşürüyor. dolar düştüğü zaman bu kadar hızlı fiyatı güncellemiyorlar ama

    Yok hocam artık her şeyi dolara bağladılar yerli üretim bile pahalı her alanda dolar bahane edip yükseltiyorlar
  • 07-05-2020, 19:50:06
    #14
    Buyrun arkadaşlar a haber tüm sırrı çözmüş
  • 07-05-2020, 19:50:08
    #15
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok anlamsız hemde, sonuçta bu adamlar stok tutuyor önce o stoğun bitmesi lazım fiyat arttırabilmek için. Bunlar gerçek zamanlı fiyat düşürüyor. dolar düştüğü zaman bu kadar hızlı fiyatı güncellemiyorlar ama
    sizinki bakkal hesabı oluyor hocam. Euro bazında aldığı ürünü kârıyla beraber euro bazında satmak zorunda yoksa zarar eder.
    Siz 100€'ya (600tl misal) aldığınız ürünü euro 9 tl iken (900tl kazanacakken) 600tl'ye bana verir misiniz?
  • 07-05-2020, 19:51:00
    #16
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizinki bakkal hesabı oluyor hocam. Euro bazında aldığı ürünü kârıyla beraber euro bazında satmak zorunda yoksa zarar eder.
    Siz 100€'ya (600tl misal) aldığınız ürünü euro 9 tl iken (900tl kazanacakken) 600tl'ye bana verir misiniz?
    hocam onlar ayrı, bide toptan alanlar var, mesela dolar 6 iken alıyor ama dolar 7 olduğunda fırsat kollayıp daha fazla kara satıyor
  • 07-05-2020, 19:52:15
    #17
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onlar ayrı, bide toptan alanlar var, mesela dolar 6 iken alıyor ama dolar 7 olduğunda fırsat kollayıp daha fazla kara satıyor
    buna ticaret diyoruz hocam Bahsettiğim durum yine geçerli.
    1 Milyonunu yatırmış bu işe, dolar arttığı zaman neden zarar etsin?
    Ayrıca dolarla alış satış yapan firmalar dolar arttığında veya azaldığında kâr veya zarar etmez. Sürekli bir sermaye döngüsü var ve ortada dolar dönüyor. Siz duygusal düşünüyorsunuz.
  • 07-05-2020, 19:52:46
    #18
    SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun arkadaşlar a haber tüm sırrı çözmüş
    londrayıda 83 YABCAZ inşallah



    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buna ticaret diyoruz hocam Bahsettiğim durum yine geçerli.
    1 Milyonunu yatırmış bu işe, dolar arttığı zaman neden zarar etsin?
    Ayrıca dolarla alış satış yapan firmalar dolar arttığında veya azaldığında kâr veya zarar etmez. Sürekli bir sermaye döngüsü var ve ortada dolar dönüyor. Siz duygusal düşünüyorsunuz.
    doğru aslında bizde kar edebilsek bizde yaparız da ticaretinde adabı var az empatı yapalım empati