hocam onlar ayrı, bide toptan alanlar var, mesela dolar 6 iken alıyor ama dolar 7 olduğunda fırsat kollayıp daha fazla kara satıyor
buna ticaret diyoruz hocam

Bahsettiğim durum yine geçerli.
1 Milyonunu yatırmış bu işe, dolar arttığı zaman neden zarar etsin?
Ayrıca dolarla alış satış yapan firmalar dolar arttığında veya azaldığında kâr veya zarar etmez. Sürekli bir sermaye döngüsü var ve ortada dolar dönüyor. Siz duygusal düşünüyorsunuz.