Buyrun arkadaşlar a haber tüm sırrı çözmüş
londrayıda 83 YABCAZ inşallah
buna ticaret diyoruz hocam

Bahsettiğim durum yine geçerli.
1 Milyonunu yatırmış bu işe, dolar arttığı zaman neden zarar etsin?
Ayrıca dolarla alış satış yapan firmalar dolar arttığında veya azaldığında kâr veya zarar etmez. Sürekli bir sermaye döngüsü var ve ortada dolar dönüyor. Siz duygusal düşünüyorsunuz.
doğru aslında bizde kar edebilsek bizde yaparız da ticaretinde adabı var az empatı yapalım empati