esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok anlamsız hemde, sonuçta bu adamlar stok tutuyor önce o stoğun bitmesi lazım fiyat arttırabilmek için. Bunlar gerçek zamanlı fiyat düşürüyor. dolar düştüğü zaman bu kadar hızlı fiyatı güncellemiyorlar ama

Yok hocam artık her şeyi dolara bağladılar yerli üretim bile pahalı her alanda dolar bahane edip yükseltiyorlar