RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizinki bakkal hesabı oluyor hocam. Euro bazında aldığı ürünü kârıyla beraber euro bazında satmak zorunda yoksa zarar eder.
Siz 100€'ya (600tl misal) aldığınız ürünü euro 9 tl iken (900tl kazanacakken) 600tl'ye bana verir misiniz?
hocam onlar ayrı, bide toptan alanlar var, mesela dolar 6 iken alıyor ama dolar 7 olduğunda fırsat kollayıp daha fazla kara satıyor