esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok anlamsız hemde, sonuçta bu adamlar stok tutuyor önce o stoğun bitmesi lazım fiyat arttırabilmek için. Bunlar gerçek zamanlı fiyat düşürüyor. dolar düştüğü zaman bu kadar hızlı fiyatı güncellemiyorlar ama
sizinki bakkal hesabı oluyor hocam. Euro bazında aldığı ürünü kârıyla beraber euro bazında satmak zorunda yoksa zarar eder.
Siz 100€'ya (600tl misal) aldığınız ürünü euro 9 tl iken (900tl kazanacakken) 600tl'ye bana verir misiniz?