• 07-05-2020, 19:33:45
    #1
    Bir tane ekran kartı baktım 2 hafta önce 2 bin tlydi bugün 2300 olmuş kendi ekran kartım değerlenmiş diye sevinirken şoka uğradım. Her şeyin fiyatı yine uçuyor normalde 600-700 olması gereken donanımlar 1.5-2k arasında. verdiğimiz paraya değmeyen sistemler topluyoruz ya
  • 07-05-2020, 19:34:34
    #2
    Dolar 7,12Krş )
  • 07-05-2020, 19:36:37
    #3
    Geçen hafta 650₺'ye monitör aldım 750₺ olmuş.
  • 07-05-2020, 19:36:46
    #4
    Bugün bilgisayarım bozuldu ve müşterilere işlerini teslim edebilmek için yarın bilgisayar alıyorum önceden 4000₺ ye bile alınabilecek bilgisayar için 5400₺ ödeme yapacağım 🙄😔
  • 07-05-2020, 19:36:56
    #5
    Hocam 2. el telefon bakıyorum adam 2018 yılında 1000 liraya almıştım çok güzel telefon falan yazmış fiyatı 1750 yazmış
  • 07-05-2020, 19:37:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kusura bakmayın oruç başıma vurmuş
    Şimdi anladım
  • 07-05-2020, 19:38:30
    #7
    2 gün önce farem bozuldu
  • 07-05-2020, 19:38:54
    #8
    Bunlar iyi günlerimiz değildir inşallah
  • 07-05-2020, 19:39:24
    #9
    Hocam araba piyayasıda öyle 750 tl yüzünden 2019 mayısta tamda 1 mayısta linea almadım şuan aynı ayarda linea 75 bin tl olmuş

    millet linea tabut kağıt araç diyordu şuan orta hali bir linea 65 bin tl aşağı değil ne hoşki artık normal bir araç bile 65 bin tl binmek için alacaksınız

    ülkede anlamsız bir fiyat artışı var

    makarna bile öyle 2.5 lira makarna mı olur