Bir tane ekran kartı baktım 2 hafta önce 2 bin tlydi bugün 2300 olmuş kendi ekran kartım değerlenmiş diye sevinirken şoka uğradım. Her şeyin fiyatı yine uçuyor normalde 600-700 olması gereken donanımlar 1.5-2k arasında. verdiğimiz paraya değmeyen sistemler topluyoruz ya