• 14-04-2020, 03:52:08
    #10
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arnavutköy de yaşıyorum Enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum
    Bizim bütün aile panik atak, depremden tek korkmayan ben olabilirim. Balıkesir/Edremit. Tam deprem bölgesi,biliyorsunuzdur.
  • 14-04-2020, 03:52:16
    #11
    ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arnavutköy de yaşıyorum enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum

    çok fena bir sesi vardi,,cok garipti
  • 14-04-2020, 03:52:35
    #12
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arnavutköy de yaşıyorum Enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum
    Allah yardımcın olsun hocam,seni çok iyi anlayabiliyorum.Biraz sakinleştirici müzik eminim iyi gelecek,stresini atacak ve unutturacaktır.vesselam
  • 14-04-2020, 03:53:29
    #13
    Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke kullanıcıların yeterli oy sayısıyla sizin gibileri bir süre engelleyebilsek forumdan. Vakit kaybı.
    Burada güzel güzel üyeler ile sohbet/muhabbet ediyoruz, bu sizi nasıl sinirlendirecek bir olay haline gelebiliyor?
  • 14-04-2020, 03:54:49
    #14
    Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arnavutköy de yaşıyorum Enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum
    Hocam bizim burda 1999 deprem çatlak olan binada oturuyorum 4.5 deprem oldu büyüklük o kadar çoktu 20 saniye civarı sürdü salladı bayağı herkes bağırdı bana basit geliyor artık değişik.
  • 14-04-2020, 03:55:29
    #15
    Kurumsal PLUS
    burda da köpekler havlayıp duruyor şimdi anlamadım gitti. konuları okuyunca ya algım açıldı dikkat edeceğim tuttu
  • 14-04-2020, 03:55:47
    #16
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizim burda 1999 deprem çatlak olan binada oturuyorum 4.5 deprem oldu büyüklük o kadar çoktu 20 saniye civarı sürdü salladı bayağı herkes bağırdı bana basit geliyor artık değişik.
    Korku nedir bilmeyiz, biz dağların erleri diye yükseldim bir an
  • 14-04-2020, 03:55:59
    #17
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada güzel güzel üyeler ile sohbet/muhabbet ediyoruz, bu sizi nasıl sinirlendirecek bir olay haline gelebiliyor?
    Hocam kusura bakmayın ama dalgaya alınacak bir konu değil bence,clickbait yapmanıza da gerek yok.
    Muhabbet için sizden önce çoğu arkadaş konu açtı orda yapabilirdiniz
  • 14-04-2020, 03:57:47
    #18
    akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada güzel güzel üyeler ile sohbet/muhabbet ediyoruz, bu sizi nasıl sinirlendirecek bir olay haline gelebiliyor?
    Aşağıdaki başlık ve mesaj içeriğinde bir beis görmüyorsanız size açıklama yaparak vakit kaybetmek istemem.