Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bizim burda 1999 deprem çatlak olan binada oturuyorum 4.5 deprem oldu büyüklük o kadar çoktu 20 saniye civarı sürdü salladı bayağı herkes bağırdı bana basit geliyor artık değişik.
Korku nedir bilmeyiz, biz dağların erleri diye yükseldim bir an