arnavutköy de yaşıyorum enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum
çok fena bir sesi vardi,,cok garipti