Ritalin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar Depremden Sonra Bakın Ne Oldu
23
●729
- 14-04-2020, 03:52:16ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok fena bir sesi vardi,,cok garipti - 14-04-2020, 03:52:35Allah yardımcın olsun hocam,seni çok iyi anlayabiliyorum.Biraz sakinleştirici müzik eminim iyi gelecek,stresini atacak ve unutturacaktır.vesselamRitalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 03:53:29Burada güzel güzel üyeler ile sohbet/muhabbet ediyoruz, bu sizi nasıl sinirlendirecek bir olay haline gelebiliyor?Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 03:54:49Hocam bizim burda 1999 deprem çatlak olan binada oturuyorum 4.5 deprem oldu büyüklük o kadar çoktu 20 saniye civarı sürdü salladı bayağı herkes bağırdı bana basit geliyor artık değişik.Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 03:55:47Korku nedir bilmeyiz, biz dağların erleri diye yükseldim bir anEnes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 03:55:59Hocam kusura bakmayın ama dalgaya alınacak bir konu değil bence,clickbait yapmanıza da gerek yok.akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhabbet için sizden önce çoğu arkadaş konu açtı orda yapabilirdiniz - 14-04-2020, 03:57:47Aşağıdaki başlık ve mesaj içeriğinde bir beis görmüyorsanız size açıklama yaparak vakit kaybetmek istemem.akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


