akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada güzel güzel üyeler ile sohbet/muhabbet ediyoruz, bu sizi nasıl sinirlendirecek bir olay haline gelebiliyor?
Hocam kusura bakmayın ama dalgaya alınacak bir konu değil bence,clickbait yapmanıza da gerek yok.
Muhabbet için sizden önce çoğu arkadaş konu açtı orda yapabilirdiniz