Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arnavutköy de yaşıyorum Enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum
Allah yardımcın olsun hocam,seni çok iyi anlayabiliyorum.Biraz sakinleştirici müzik eminim iyi gelecek,stresini atacak ve unutturacaktır.vesselam