Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arnavutköy de yaşıyorum Enes bey, hemen dibim de oldu bu deprem. Kulağımdan o uğultu bir saattir çıkmıyor beynimde yankılanıyor. Tavandan alçı düştü, ufak erkek kardeşim sallanan yatağından uyandı. Ben abartıldığını düşünmüyorum
Hocam bizim burda 1999 deprem çatlak olan binada oturuyorum 4.5 deprem oldu büyüklük o kadar çoktu 20 saniye civarı sürdü salladı bayağı herkes bağırdı bana basit geliyor artık değişik.