• 06-04-2020, 23:08:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neymiş efendim o 1 yıl 2 yıl üye olmak için uğraşmış, bunlar hemen olmuş. 10 yaşında çocuk zekası yok bunu diyenlerde. he bi de bazıları bizlere niye sormadınız üyeliği açarken diyo, kendilerini fasülyeden nimet sanıyo. isterseniz evinize gelip size danışsın yönetim bi karar alırken.
  • 06-04-2020, 23:09:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu açmaları için belirli bir mesaj sayıları olmasında fayda var. Bu sayede gerçekten verimli kullanacak ve forumu karıştıracak araştırma yapacak kişiler belli olur.

    Gereksiz konulara teşekkür mesajı yazanlarda yolun başında elenerek aramızda hep bilinçli kişiler kalmış olur.
  • 06-04-2020, 23:10:12
    #12
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neymiş efendim o 1 yıl 2 yıl üye olmak için uğraşmış, bunlar hemen olmuş. 10 yaşında çocuk zekası yok bunu diyenlerde. he bi de bazıları bizlere niye sormadınız üyeliği açarken diyo, kendilerini fasülyeden nimet sanıyo. isterseniz evinize gelip size danışsın yönetim bi karar alırken.

    Bazı konularda haklı yanlarımız var. Örnek forumun ünlü dolandırıcıları, mesela Seyyit.

    Bu konuda hassas davrandık bir çoğumuz bu konuya fakat foruma da yeni üyeler gerçekten şarttı.

    Yönetimin yaptığı açıklamalar ile bir nebze rahatladık.
    Gelen üyelerin ve eski üyelerin ticaret konusunda hassas olmasını temenni ediyoruz.

  • 06-04-2020, 23:11:19
    #13
    Konu için teşekkürler ben de yeni üyeyim ve daha dün egolu biri olduğum söylendi ama aldırış etmedim
  • 06-04-2020, 23:12:08
    #14
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı konularda haklı yanlarımız var. Örnek forumun ünlü dolandırıcıları, mesela Seyyit.

    Bu konuda hassas davrandık bir çoğumuz bu konuya fakat foruma da yeni üyeler gerçekten şarttı.

    Yönetimin yaptığı açıklamalar ile bir nebze rahatladık.
    Gelen üyelerin ve eski üyelerin ticaret konusunda hassas olmasını temenni ediyoruz.

    d-olandırıcılık gerçek hayatta da var. sanal ortamda her yerde her platformda var. d-olandırıldıysan hakkını yasal yollarla ararsın. kimin hangi niyetle üye olduğunu Allahtan başka kimse bilemez. uyanık ol d-olandırılma.
  • 06-04-2020, 23:23:04
    #15
    Eskinin yeniden bir farkı yok. Devrecilik yapanlardan nefret ediyorum. Adabıyla iş yapıldıktan sonra eski, yeni hiç fark etmez. Yıl 2020 yani artık şu saçmalıklara son verilmeli.
  • 06-04-2020, 23:27:42
    #16
    15 yaşından beri buradayım 10 sene olacak nerdeyse
  • 06-04-2020, 23:42:11
    #17
    Eski / yeni önemli değil ve ayrım yapılmaması gerekiyor. Burada sorun düşüncesizce hareket etmek. Her kategorinin tepesinde genel kurallar yazıyor. Maalesef daha okuyanı görmedim
  • 07-04-2020, 09:08:35
    #18
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski / yeni önemli değil ve ayrım yapılmaması gerekiyor. Burada sorun düşüncesizce hareket etmek. Her kategorinin tepesinde genel kurallar yazıyor. Maalesef daha okuyanı görmedim
    Evet kesinlikle.