• 06-04-2020, 23:02:30
    #1
    Yeni gelen üyelere karşı biraz daha anlayışlı olmalıyız.
    R10-da açtıkları konuyu küçümseme sert tavırlarla bir yere varamayız.

    Herkes şuan R10 da ilk yıllarına gitsin. Eminim ki bir çoğumuz da böyle şeyler yaptık. Üyeliğin heyecanı da denilebilir.

    Yeni gelen üyelere hoşgeldin diyor, önce ki eski üye olan forum arkadaşlarıma da biraz daha anlayışlı olmalarını ve hata yapan kullanıcılara yol göstermelerini rica ediyorum.

    Hayırlı akşamlar
  • 06-04-2020, 23:03:42
    #2
    Kesinlikle biz de buraya gelince her şeyi bilen insanlar değildik sonuçta, daha saygılı yaklaşmamız gerekiyor.
  • 06-04-2020, 23:04:06
    #3
    bkz : artık bedava team speak 3 konusu açmayın.
  • 06-04-2020, 23:05:03
    #4
    Kesinlikle doğru.
  • 06-04-2020, 23:05:19
    #5
    ahhh evet hatırlıyorum o günleri, bana çok uzak olmayan günler... Güzel günlerdi...
  • 06-04-2020, 23:05:43
    #6
    Haklısın çok doğru yazmışsın.
  • 06-04-2020, 23:06:44
    #7
    Bugünlerde "r10 bana yürüyor" konularında artış beklenmekte
  • 06-04-2020, 23:07:34
    #8
    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünlerde "r10 bana yürüyor" konularında artış beklenmekte
    tabi o ünlü böceği yada karancayı off ne diyorduk ona 😂
  • 06-04-2020, 23:07:54
    #9
    Kesinlikle doğru. Umarım daha da anlayışlı davranılır.