Yeni gelen üyelere karşı biraz daha anlayışlı olmalıyız.
R10-da açtıkları konuyu küçümseme sert tavırlarla bir yere varamayız.

Herkes şuan R10 da ilk yıllarına gitsin. Eminim ki bir çoğumuz da böyle şeyler yaptık. Üyeliğin heyecanı da denilebilir.

Yeni gelen üyelere hoşgeldin diyor, önce ki eski üye olan forum arkadaşlarıma da biraz daha anlayışlı olmalarını ve hata yapan kullanıcılara yol göstermelerini rica ediyorum.

Hayırlı akşamlar