neymiş efendim o 1 yıl 2 yıl üye olmak için uğraşmış, bunlar hemen olmuş. 10 yaşında çocuk zekası yok bunu diyenlerde. he bi de bazıları bizlere niye sormadınız üyeliği açarken diyo, kendilerini fasülyeden nimet sanıyo. isterseniz evinize gelip size danışsın yönetim bi karar alırken.
Bazı konularda haklı yanlarımız var. Örnek forumun ünlü dolandırıcıları, mesela Seyyit.
Bu konuda hassas davrandık bir çoğumuz bu konuya fakat foruma da yeni üyeler gerçekten şarttı.
Yönetimin yaptığı açıklamalar ile bir nebze rahatladık.
Gelen üyelerin ve eski üyelerin ticaret konusunda hassas olmasını temenni ediyoruz.