Eskinin yeniden bir farkı yok. Devrecilik yapanlardan nefret ediyorum. Adabıyla iş yapıldıktan sonra eski, yeni hiç fark etmez. Yıl 2020 yani artık şu saçmalıklara son verilmeli.