Konu açmaları için belirli bir mesaj sayıları olmasında fayda var. Bu sayede gerçekten verimli kullanacak ve forumu karıştıracak araştırma yapacak kişiler belli olur.

Gereksiz konulara teşekkür mesajı yazanlarda yolun başında elenerek aramızda hep bilinçli kişiler kalmış olur.