Bazı konularda haklı yanlarımız var. Örnek forumun ünlü dolandırıcıları, mesela Seyyit.
Bu konuda hassas davrandık bir çoğumuz bu konuya fakat foruma da yeni üyeler gerçekten şarttı.
Yönetimin yaptığı açıklamalar ile bir nebze rahatladık.
Gelen üyelerin ve eski üyelerin ticaret konusunda hassas olmasını temenni ediyoruz.
d-olandırıcılık gerçek hayatta da var. sanal ortamda her yerde her platformda var. d-olandırıldıysan hakkını yasal yollarla ararsın. kimin hangi niyetle üye olduğunu Allahtan başka kimse bilemez. uyanık ol d-olandırılma.