• 01-04-2020, 12:31:32
    #1
    Herkese Merhabalar

    Sizlere Sorum Var. Fikirlerinizi Önemsiyor ve Merak Ediyorum.

    Sosyal Medya'da Koronavirüs'ü Artacak gibi Haberler Görüyorum. Bunu Söyleyenler Sıradan insanlar Değiller. Profesör ve Bilim Adamlarının Söyledikleri Bunlar. Şaşırdığım Nokta İse Dedikleri Çıkıyor. Her Gün artışta Bu Virüs. Dünyada Her Gün Yayılıyor. Çin'de bile Hala var. Her Ne kadar Yendik Deseler Bu Gerçeği Kimseden Saklayamazlar Çin'de de Hala artışta Bu Virüs. Bu Virüs Daha Nereye Kadar? İlacının Kimse Hemen Bulamaz da. Nereden Baksak 6 ila 12 ay Sürermiş. Test aşamaları falan Varmış.

    Sizlere Bir Kaç Sorularım Var;

    1- Bu Virüs Daha Nereye Kadar Devam Edecek?
    2- Okulların Tatil Süresi Nisan'ın Son Gününe Kadar Ertelendi. Daha da Uzar mı Bu Süreç?
    3- #UzakEğitim ile Derslerimizi Telafi Ediyoruz Fakat Sınavlar Nasıl Olacak?
    (Meb Bakanı İlla da Sınav olacak ve Bu Dönem de kalma Geçme Olacak Dedi. Sınavlar Online Olursa Kopya Gibi Olay Oluşur)
    4- Okullar da Göremediğimiz Dersi #UzaktanEğitim ile Görüyoruz. 3 Ay Ara Tatilden Alırlar mı ki?

    Fikirlerinizi Önemsiyor ve Merak Ediyorum. Linç ve Kalp Kırmadan Yorumlarınızı Bekliyorum
  • 01-04-2020, 12:32:39
    #2
    İçimden bi ses %70 kesim kapcak diyor..
  • 01-04-2020, 12:32:42
    #3
    Kuzenim hastanede başhekim olarak çalışıyor gelen yoğunluğa hastalara bakarak minumum 3 ay daha virüsün kalabileceğini söyledi
  • 01-04-2020, 12:33:23
    #4
    Okulların tatil süresinin daha da uzayacağını düşünüyorum ben açıköğretimde okuyorum bu sene YKS ye girecektim benim de görüşüm YKS de LGS de daha ileri tarihe alınır.
  • 01-04-2020, 12:33:40
    #5
    Ne kadar erken önlem alınacağına bağlı herşey.
  • 01-04-2020, 12:36:02
    #6
    virüs eğer ilaci bulunmazsa kurana göre yaz aylarinda biticek ilk direnç 30 binki gelicekdir tatilden illaki alcakdirlar işlenmicek konular çikmicak
  • 01-04-2020, 12:37:10
    #7
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçimden bi ses %70 kesim kapcak diyor..
    Zaten Durum Olarak Çok Kötüyüz. Herkes 'Telaş Edilecek Bir şey Yok' gibi abuk subuk konuşuyor da Durumlar Kötü Maalesef. Allah Sonumuzu Hayr Etsin



    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzenim hastanede başhekim olarak çalışıyor gelen yoğunluğa hastalara bakarak minumum 3 ay daha virüsün kalabileceğini söyledi
    Allah Yardım Etsin.. Maalesef



    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulların tatil süresinin daha da uzayacağını düşünüyorum ben açıköğretimde okuyorum bu sene YKS ye girecektim benim de görüşüm YKS de LGS de daha ileri tarihe alınır.
    Anladım. Pekala;

    4- Okullar da Göremediğimiz Dersi #UzaktanEğitim ile Görüyoruz. 3 Ay Ara Tatilden Alırlar mı ki?

    Sorum Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
  • 01-04-2020, 12:38:51
    #8
    1- Hiç bitmeyecek sanırım. Böyle dünyayı sallayan virüs 2 aya bitti denir ama hala etkileri aylarca belki yıllarca devam eder.
    2- gerekli görüldüğü sürece uzatılır. Ve mayıs ayı sonunu bulur gibime geliyor.
    3- Aöf online sınav yapacağını duyurdu ama diğer kurumların buna altyapısı izin verir mi bilemem.
    4- Yaz tatilinden alınacak diye biliyorum ki bence şart.
  • 01-04-2020, 12:39:14
    #9
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar erken önlem alınacağına bağlı herşey.
    Anladım Hocam. Allah Yardımcımız Olsun..