• 01-04-2020, 12:39:18
    #10
    Benim 1 haftadır geniz ve burun akıntım var boğazımda sisecek gibi oluyor gargara falan yumuşatıyorum. Ateş öksürük ve nefes sıkıntısı yok çok şükür. Balgam var gıcık yapiyor sürekli ehe ehe seklindeyim.
    Korona mi bilmem ama evdekilere bulaşan birşey yok şükür.
    • mustafaefeunsal
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2020, 12:40:43
    #11
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    virüs eğer ilaci bulunmazsa kurana göre yaz aylarinda biticek ilk direnç 30 binki gelicekdir tatilden illaki alcakdirlar işlenmicek konular çikmicak
    Allah Yardımcımız Olsun Hocam..
  • 01-04-2020, 12:41:46
    #12
    Eğer kurallara uyulur ise bu hastalık bir yerde pik yapacak daha sonra da düşüşe gecektir. Banada bu sene ne bayram yapılır ne de okullar açılır gibi geliyor.
  • 01-04-2020, 12:41:56
    #13
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Hiç bitmeyecek sanırım. Böyle dünyayı sallayan virüs 2 aya bitti denir ama hala etkileri aylarca belki yıllarca devam eder.
    2- gerekli görüldüğü sürece uzatılır. Ve mayıs ayı sonunu bulur gibime geliyor.
    3- Aöf online sınav yapacağını duyurdu ama diğer kurumların buna altyapısı izin verir mi bilemem.
    4- Yaz tatilinden alınacak diye biliyorum ki bence şart.
    Anladım Hocam. Allah Yardımcımız Olsun..
  • 01-04-2020, 12:42:33
    #14
    Hergün zaten artmaya devam ediyor son hızla,linkten takip edebilirsiniz
    https://www.youtube.com/watch?v=qgylp3Td1Bw

  • 01-04-2020, 12:42:37
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 5 ayrı ülke ilacı buldu gösteriyor yabancı kaynaklar ama ilacın deneme süresi vs olacak max 3 aya açıklanacağını düşünüyorum ama aşı olarak bulunması en erken 2021dır muhtemelen.

    Temmuz, Agustostan sonra hayatın hiçbir şey olmamışcasına devam edeceğini düşünüyorum ben. Hastalığa tedavi bulunmasa bile dünyada piyasalar durdu heryeri böyle kitleyemezler . Dünyanın en sosyal devletinde bile yaşasanız biyerden sonra para > insan hayatı olacaktır.
  • 01-04-2020, 12:44:40
    #16
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 1 haftadır geniz ve burun akıntım var boğazımda sisecek gibi oluyor gargara falan yumuşatıyorum. Ateş öksürük ve nefes sıkıntısı yok çok şükür. Balgam var gıcık yapiyor sürekli ehe ehe seklindeyim.
    Korona mi bilmem ama evdekilere bulaşan birşey yok şükür.
    Çok Geçmiş Olsun Hocam. Aman Dikkat Edin Kendinize. Çok Zor Hastalık.

    Kendinizi https://koronaonlem.saglik.gov.tr/ Bu Link Üzerinden Test Ediniz.

    Umarım Bir şeyiniz Yoktur.



    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kurallara uyulur ise bu hastalık bir yerde pik yapacak daha sonra da düşüşe gecektir. Banada bu sene ne bayram yapılır ne de okullar açılır gibi geliyor.
    inşallah Bir An Önce Kurtuluruz Hocam
  • 01-04-2020, 12:45:54
    #17
    bence artık ilerlemesi güç gibi halkımız sokaga cıkmamaya özen gösteriyor gibi, bakalım Allah yardımcımız olsun
    • mustafaefeunsal
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-04-2020, 12:46:27
    #18
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün zaten artmaya devam ediyor son hızla,linkten takip edebilirsiniz

    https://www.youtube.com/watch?v=qgylp3Td1Bw


    Teşekkür Ederim Hocam. Yararlı



    Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 5 ayrı ülke ilacı buldu gösteriyor yabancı kaynaklar ama ilacın deneme süresi vs olacak max 3 aya açıklanacağını düşünüyorum ama aşı olarak bulunması en erken 2021dır muhtemelen.

    Temmuz, Agustostan sonra hayatın hiçbir şey olmamışcasına devam edeceğini düşünüyorum ben. Hastalığa tedavi bulunmasa bile dünyada piyasalar durdu heryeri böyle kitleyemezler . Dünyanın en sosyal devletinde bile yaşasanız biyerden sonra para > insan hayatı olacaktır.
    Anladım Hocam. Dediklerinize Katılıyorum. Allah yardımcımız olsun..