PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 1 haftadır geniz ve burun akıntım var boğazımda sisecek gibi oluyor gargara falan yumuşatıyorum. Ateş öksürük ve nefes sıkıntısı yok çok şükür. Balgam var gıcık yapiyor sürekli ehe ehe seklindeyim.
Korona mi bilmem ama evdekilere bulaşan birşey yok şükür.
Çok Geçmiş Olsun Hocam. Aman Dikkat Edin Kendinize. Çok Zor Hastalık.

Kendinizi https://koronaonlem.saglik.gov.tr/ Bu Link Üzerinden Test Ediniz.

Umarım Bir şeyiniz Yoktur.



erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kurallara uyulur ise bu hastalık bir yerde pik yapacak daha sonra da düşüşe gecektir. Banada bu sene ne bayram yapılır ne de okullar açılır gibi geliyor.
inşallah Bir An Önce Kurtuluruz Hocam