Benim 1 haftadır geniz ve burun akıntım var boğazımda sisecek gibi oluyor gargara falan yumuşatıyorum. Ateş öksürük ve nefes sıkıntısı yok çok şükür. Balgam var gıcık yapiyor sürekli ehe ehe seklindeyim.
Korona mi bilmem ama evdekilere bulaşan birşey yok şükür.