1- Hiç bitmeyecek sanırım. Böyle dünyayı sallayan virüs 2 aya bitti denir ama hala etkileri aylarca belki yıllarca devam eder.
2- gerekli görüldüğü sürece uzatılır. Ve mayıs ayı sonunu bulur gibime geliyor.
3- Aöf online sınav yapacağını duyurdu ama diğer kurumların buna altyapısı izin verir mi bilemem.
4- Yaz tatilinden alınacak diye biliyorum ki bence şart.