Herkese Merhabalar

Sizlere Sorum Var. Fikirlerinizi Önemsiyor ve Merak Ediyorum.

Sosyal Medya'da Koronavirüs'ü Artacak gibi Haberler Görüyorum. Bunu Söyleyenler Sıradan insanlar Değiller. Profesör ve Bilim Adamlarının Söyledikleri Bunlar. Şaşırdığım Nokta İse Dedikleri Çıkıyor. Her Gün artışta Bu Virüs. Dünyada Her Gün Yayılıyor. Çin'de bile Hala var. Her Ne kadar Yendik Deseler Bu Gerçeği Kimseden Saklayamazlar Çin'de de Hala artışta Bu Virüs. Bu Virüs Daha Nereye Kadar? İlacının Kimse Hemen Bulamaz da. Nereden Baksak 6 ila 12 ay Sürermiş. Test aşamaları falan Varmış.

Sizlere Bir Kaç Sorularım Var;

1- Bu Virüs Daha Nereye Kadar Devam Edecek?
2- Okulların Tatil Süresi Nisan'ın Son Gününe Kadar Ertelendi. Daha da Uzar mı Bu Süreç?
3- #UzakEğitim ile Derslerimizi Telafi Ediyoruz Fakat Sınavlar Nasıl Olacak?
(Meb Bakanı İlla da Sınav olacak ve Bu Dönem de kalma Geçme Olacak Dedi. Sınavlar Online Olursa Kopya Gibi Olay Oluşur)
4- Okullar da Göremediğimiz Dersi #UzaktanEğitim ile Görüyoruz. 3 Ay Ara Tatilden Alırlar mı ki?

Fikirlerinizi Önemsiyor ve Merak Ediyorum. Linç ve Kalp Kırmadan Yorumlarınızı Bekliyorum